CONTE: EL SACÍ PERERE
A LA 1A SESSIÓ:
Ø LLEGIR 2 VEGADES LA PART DEL LLIBRE ON FA LA DESCRIPCIÓ DEL SACÍ (SENSE DIR EL NOM D’AQUEST PERSONATGE).
DEMANAM ALS INFANTS QUE DIBUIXIN EL QUE HEM DIT AIXÍ COM HO HAN ENTÉS
CLICAU LA IMATGE
2ona
SESSIÓ:
Ø PER EQUIPS D’APRENENTATGE
COOPERATIU ELS DONAM UN PUZZLES DEL SACÍ PERERÉ DE DIFERENTS DIFICULTATS I AMB
UN TEMPS MITJANÇANT PUZZLE GIRATORI ELS INFANTS COMPLETARAN EL PUZZLE.
CLICAU LES IMATGES
PREGUNTES:
·
QUI ÉS? COM ÉS?
·
HA ESTAT FÀCIL? O DÍFICIL? PER QUÈ?
·
COM T’HAS SENTIT? COM ET SENTS?
Ø COMENÇAM A CONTAR EL CONTE LLEGINT EL LLIBRE. EN FILO
I NA FILO SE N’HA ANAT A UN PAÍS QUE ES DIU BRASIL.
FER PREGUNTES
ANTICIPAR CONSEQÜÈNCIES:
·
Que creus que passarà en aquest conte? Perquè? (Principi)
33era i 4a SESSIÓ :
33era i 4a SESSIÓ :
CONTINUAM LLEGUINT EL CONTE I FENT PREGUNTES ALS INFANTS
DESPRÉS TRADUÏM DEL LLEGUNTGE ORAL AL MUSICAL I CORPORAL.
POSAM UNA AUDICIÓ DE MELDENSON "DANZA DE LOS PAYASOS" I ELS INFANTS BALLEN IMAGINANT-SE QUE ELLS I ELLES SÓN ELS SACÍNS PERERES.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada