dimecres, 21 de juny del 2017

DIARI D'EMOCIONS A LA CLASSE DELS ZOMBIS

DES DEL CURS PASSAT VÀREM POSAR EN MARXA EL DIARI D'EMOCIONS.
 TENIM COM OBJECTIU MOSTRAR TOT ALLÒ QUE A L’INFANT LI HA REPERCUTIT MÉS DE FORMA POSITIVA O INCLÚS DE MANERA NEGATIVA EN LA SEVA VIDA DIÀRIA A L’ESCOLA.  
Resultado de imagen de EMOCIONESA PART DE POTENCIAR LA LECTOESCRIPTURA TAMBÉ PRETÉN SER UN RECULL DE MOMENTS IMPORTANTS I EMOCIONALS. 
QUE L'INFANT I EL GRUP, AMB EL TEMPS, PUGUI OBSERVAR ELS  RECORDS ESCOLARS.
L'INFANT HO ANIRÀ ESCRIVINT DE MANERA NATURAL ( AIXÍ COM ELL HO EXPRESSA I HO DIU). ACABANT AMB UNA PETITA REPRESENTACIÓ.

EL DIARI VA PUJANT AMB EL GRUP A MESURA QUE VA PASSANT DE CURS, AIXÒ PERMETRÀ VEURE L'EVOLUCIÓ I HISTÒRIA ESCOLAR DEL GRUP AIXÍ COM DELS SEUS COMPONENTS. 
A MESURA ANEM FENT APORTACIONS US ANIREM MOSTRANT COM VA EL NOSTRE LLIBRE.
AIXÍ MATEIX JA HEM FET MOLTES COSES I ENS HE ESTÀ QUEDANT UNA HISTÒRIA MOLT GUAPA.  ENGUANY ACABA EL NOSTRE LLIBRE CONJUNT D'EMOCIONS PERQUÈ QUAN PASSEM A PRIMÀRIA JA FAREM EL NOSTRE LLIBRE D'EMOCIONS DE MANERA INDIVIDUAL.



HA ARRIBAT EL FINAL DE CURS I JA HEM ACABAT EL NOSTRE DIARI D'EMOCIONS . MIRAU QUÈ BÉ ENS HA QUEDAT I QUANTES EMOCIONS HEM ESCRIT I POSAT!
UNA CANYA!!



                                             31'3'17                                                  
ACABAM EL MÉS DE MARÇ I XERRAM UN POQUET DE LES ACTIVITATS I MOMENTS  QUE MÉS ENS HAN AGRADAT O QUE PEL CONTRARI NO ENS HAN EMOCIONAT TANT I HO VOLEM DEIXAR PLASMAT AL NOSTRE DIARI D'EMOCIONS.

                                             3'3'17                                                  

AVUI HA ARRIBAT LA JAIA QUARESMA AL NOSTRE CENTRE I QUIN MILLOR MOMENT PER PODER DEIXAR-HO AL NOSTRE LLIBRE D'EMOCIONS.
AVUI TOTS D'UNA MANERA UNA ALTRE HEM EXPERIMENTAT ALGUNA EMOCIÓ I HEM DECIDIT POSAR-HO AL NOSTRE LLIBRE.
AIXÍ QUE REPRESENTAM A LA NOSTRA MANERA LA JAIA I LI DEIXAM ESCRIT UN MISSATGE.



EL NOSTRE LLIBRE CONJUNT D'EMOCIONS



PER AQUESTA VEGADA HEM RECORDAT LES ACTIVITATS DE LA SETMANA I CADA INFANT PODIA REPRESENTAR DE MANERA INDIVIDUAL I ESCRIURE QUINA ACTIVITAT LI HAVIA AGRADAT MÉS: LA VISITA DEL REI CARNESTOLTES, ELS TALLERS, LA SESSIÓ DE PSICO AMB PAPERS DE DIARIS, GEOMETRIA AMB VOLUM.....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VÍDEO FI DE CURS 3R