dimarts, 26 de gener de 2016

FILOSOFIA 3/18 2on TRIMESTRE

CONTE: EL SACÍ PERERE

A LA 1A SESSIÓ:
Ø      LLEGIR 2 VEGADES  LA PART DEL LLIBRE ON FA LA DESCRIPCIÓ DEL SACÍ (SENSE DIR EL NOM D’AQUEST PERSONATGE).
DEMANAM ALS INFANTS QUE DIBUIXIN EL QUE HEM DIT AIXÍ COM HO HAN ENTÉS
  Ø  A CONTINUACIÓ EN ROTLLANA TOTS MOSTREN ELS SEUS DIBUIXOS I ELS CLASSIFICAM CERCANT SEMBLANCES.
CLICAU LA IMATGE
2ona SESSIÓ:
Ø  PER EQUIPS D’APRENENTATGE COOPERATIU ELS DONAM UN PUZZLES DEL SACÍ PERERÉ DE DIFERENTS DIFICULTATS I AMB UN TEMPS MITJANÇANT PUZZLE GIRATORI ELS INFANTS COMPLETARAN EL PUZZLE.
          
                                                                                        CLICAU LES IMATGES

PREGUNTES:
·         QUI ÉS? COM ÉS?
·         HA ESTAT FÀCIL? O DÍFICIL? PER QUÈ?
·         COM T’HAS SENTIT? COM ET SENTS?

Ø  COMENÇAM A CONTAR EL CONTE LLEGINT EL LLIBRE. EN FILO I NA FILO SE N’HA ANAT A UN PAÍS QUE ES DIU BRASIL. 
FER PREGUNTES
ANTICIPAR CONSEQÜÈNCIES:
·         Que creus que passarà en aquest conte? Perquè? (Principi)
33era i 4a SESSIÓ :
CONTINUAM LLEGUINT EL CONTE I FENT PREGUNTES ALS INFANTS
DESPRÉS TRADUÏM DEL LLEGUNTGE ORAL AL MUSICAL I CORPORAL.
POSAM UNA AUDICIÓ DE MELDENSON "DANZA DE LOS PAYASOS" I ELS INFANTS BALLEN IMAGINANT-SE QUE ELLS I ELLES SÓN ELS SACÍNS PERERES.
CLICAU LA IMATGE
    5 è SESSIÓ: ELS INFANTS S'AUTOAVALUEN I DESPRÉS FAN EL DIBUIX DELS SACÍ PERERE QUE JA SABEN BÉ COM ÉS.

CLICAU LA IMATGE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada