divendres, 17 de febrer del 2017

RACONS A LA CLASSE DELS ZOMBIS

Resultado de imagen de RACONS
TREBALLAR PER RACONS ÉS MOLT ENGRESCADOR I ELS INFANTS HO AGRAEIXEN MOLT. 
APARENTMENT PAREIX QUE NOMÉS JUGAM, PERÒ DARRERA DEL MOMENT DE PLAER  REALMENT HI HA UNS OBJECTIUS PLANIFICATS I BEN ESTUDIATS QUE S'ESTAN DUENT A TERME A L'HORA QUE  L'INFANT S'ESTÀ DIVERTINT: 
·         ÉS UNA ESTRATÈGIA ORGANITZATIVA QUE PERMET DONAR RESPOSTA A LA DIVERSITAT D'INTERESSOS, DE CAPACITATS I DE RITMES D'APRENENTATGE DE CADA NIN/A.
·         ÉS UNA MANERA D'APROFITAR LA SEVA CAPACITAT LÚDICA PER ABORDAR ELS DIFERENTS APRENENTATGES, JA QUE LA MAJORIA DELS MATERIALS ACOSTUMEN A SER ENGRESCADORS I EL MOTIVEN A TREBALLAR.
Resultado de imagen de RACONS·         PERMET I FLEXIBILITAT EN EL TREBALL DELS NINS/ES, A PARTIR DE LES PROPOSTES D'ACTIVITATS: APRENEN A OBSERVAR, EXPLORAR, MANIPULAR, EXPERIMENTAR, DESCOBRIR, CREAR…
·         DÓNA ALS ALUMNES LA POSSIBILITAT DE REFER EL TREBALL TANTES VEGADES COM HO NECESSITI, ATÈS QUE ELS MATERIALS SÓN MANIPULABLES. COM A CONSEQÜÈNCIA AJUDA A PERDRE LA POR A EQUIVOCAR-SE I A MILLORAR LA SEVA AUTOESTIMA.
·         AFAVOREIX L'AUTONOMIA DELS ALUMNES: ELS NINS I NINES APRENEN A ORGANITZAR-SE, A PLANIFICAR-SE LA FEINA, A SABER QUÈ VOLEN FER. TAMBÉ ELS AJUDA A SER RESPONSABLES AMB EL MATERIAL I EL TREBALL, EXIGINT I CREANT ALHORA LA NECESSITAT D'UN ORDRE.
·         DÓNA ALS NINS/ES L'OPORTUNITAT D'UTILITZAR MATERIALS DIFERENTS DELS QUE ES FAN SERVIR COL·LECTIVAMENT. AIXÍ MATEIX ÉS UNA MANERA ECONÒMICA DE TENIR I UTILITZAR MATERIALS DIVERSOS (NO ES NECESSITA UN JOC PER A CADA NIN/A, SINÓ QUE AMB UN PER TOTS JA N'HI HA PROU).
·         L'INFANT PARTICIPA ACTIVAMENT EN LA CONSTRUCCIÓ DEL SEU APRENENTATGE I EL MESTRE/A EL POT AJUDAR INDIVIDUALMENT EN EL SEU PROGRÉS.
·         FACILITA EL SEGUIMENT INDIVIDUAL PER PART DEL MESTRE/A I DELS PROGRESSOS I DIFICULTATS DELS INFANTS.

                    RACÓ DEL SILENCI                      
A PARTIR DE LA LECTURA DEL CONTE DE LA "LA GRAN FÀBRICA DE LES PARAULES"INTRODUIR UN JOC A ON XERRAR ESTAVA PROHIBIT.
 ENS HEM FET ENTENDRE FENT ÚS D'ALTRES VIES DE COMUNICACIÓ . VA SER DIVERTIT I AL MATEIX MOMENT BASTANT COMPLICAT, PERQUÈ DEIXAR DE FER ÚS DE LA VEU, COM EL PROTAGONISTA DEL CONTE, ERA MOLT DIFÍCIL.
Resultado de imagen de fabrica de paraules FINS QUE ALGÚ ES VA  DECIDIR A ESCRIURE ALLÒ QUÈ PENSAVA A LA PISSARRETA QUE TENIM A L'ESTORA.

 Resultado de imagen de LA FABRICA DE PALABRAS
VA SER A PARTIR D'AQUEST MOMENT QUAN ENTRE TOTS VÀREM CREAR EL RACÓ DEL SILENCI A ON EL PRIMER OBJECTIU ÉS QUE PER COMUNICAR-SE S'HAN DE FORMAR PARAULES AMB LES LLETRES DE FUSTA, DESPRÉS S'HAN D'ESCRIURE PER MÉS TARD LLEGIR-LES  ALS COMPANYS I AIXÍ DIR LES PARAULES QUE S'HAN ESCRIT.
PER FER EL RACÓ HEM PREPARAT UNES NORMES I UN REGISTRE DE VISITES.























                    RACÓ DE  PERRUQUERIA                      
 DESPRÉS DE L'ENTREGA DELS REIS I UNA VEGADA QUE JA VAREM TENIR TOT EL MATERIAL RECOLLIT .... 
ENS ENCANTA JUGAR A PERRUQUERS I PERRUQUERES!!!
DESPRÉS DE DEIXAR BEN CLARES LES NORMES I EL REGISTRES. 
UNS DELS RACONS MÉS VISITATS A L'AULA.

                    ALTRES RACONS                      
A L'AULA TAMBÉ GAUDIM D'ALTRES RACONS I ESPAIS EN QUÈ APRENEM JUGANT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VÍDEO FI DE CURS 3R