dimarts, 16 de juny del 2020

UN DESIG PEL PROPER CURS!

Com a darrera feina de català vos propòs que escrigueu un desig que tengueu pel proper curs escolar. Em fa molta il.lusió saber quines coses us agradaria i sobretot, aquest desig l'heu d'escriure pensant amb el vostre coret!
Per això vos he posat dos enllaços de cançons perque la gran majoria les heu escoltades a classe! Esper que vos duguin bons records!

BONES VACANCES!

AH, NO OBLIDEU QUE DIVENDRES FAREM UNA VIDEOCRIDADA DE 10 A 11 I ENS VEUREM LES CARES O PODREM XERRAR UNA ESTONETA!
BESADES PER A TOTS I TOTES PERQUE EN AQUEST TRIMESTRE HEU ESTAT ELS MEUS HEROIS I HEROÏNES!





 Clicau a l'enllaç per poder fer l'activitat:

1 comentari:

  1. El meu desig per a l'any que ve és no tornar a estar tancats a casa sense poder anar a l'escola ja que vull veure els meus amics i els mestres. També m'agradaria tornar a jugar a bàsquet amb els meus amics i poder fer els partits.

    ResponElimina

VÍDEO FI DE CURS 3R